søndag 16. juni 2013

Miljøforandring

 Utsikt frå Yndestadhøgeheia til Mangevatna og Skylefjellet
 Yndestad har fått "ny frisyre" i dag...
Stongfjorden i kveldsol

Etter racet på Bakkefjellet siste tida, fekk eg akutt lyst på miljøforandringar. Toreheia er nærast for eit hjartebarn å rekne. No var det lenge sidan eg hadde vore opp. Ja - for å prøve å halde motivasjonen oppe til dei siste turane i Holmedal, trong eg å sjå noko anna.... 

Eg stakk difor opp her heime på Yndestad i kveldinga. Tok kjappaste vegen opp på Yndestadhøgeheia gjennom Selda. Diverre er det veldig tilgrodd her no. Her trengst det ein omgang med ryddesaks. Det er tydeleg at folk brukar den vanlege stien om Rinda, og ikkje opp Selda. Stien om Rinda er godt brukt. Dette er òg ruta til Skylefjellet som er ein del at turstiprosjektet i Kulturarven. 

Det bles skikkeleg kald nordavind då eg kom opp på fjellkammen austover. Sikkert liten kuling. I tillegg segla tåkedottane inn frå havet. Heldigvis heldt dei seg unna, så eg fekk teke ein snutt på Toreheia. Men lenger nede ved Krikavatna var det ganske så tjukt då eg kom ned igjen. 

Eg hadde ein plan om å gå om Skylefjellet og Mangevatna. I tillegg hadde eg med meg lettspinnutstyret for å prøve nokre kast i vatna. I utgangspunktet var det nok dårleg fiskevèr. Og då den iskalde vinden og skodda kom, hoppa eg over fiskinga. Eg var dessutan for dårleg kledd. Ein sveitt skrott blir fort iskald når ein skal stå i ro og fiske i slik vind.... Eg tok difor Selda ned igjen der eg kom opp. Kjempeflott kveldstur !

      

Ingen kommentarer: