lørdag 8. juni 2013

Mann med bør

Eg traff på ein nedlessa Håkon H med solid bør til Bakkestølen i dag tidleg. Som ei pakkesel med digre plankar til  golv og anna på ryggen. Under skoddelaget tok vi oss ein god prat. 

Bakkestølen ligg liksom midt mellom rutene forbi Hålandsstølen til Siklabergvatna, og ruta til Bakkefjellet. Det er ei god stund sidan eg har vore hittom her, så eg må ta ein tur ein dag. No har eg teke nokre bilder bortover til stølane frå Blåfjellssåta, men det blir no ikkje det same. Lyt hitt og ta nokre foto ein dag. 

Utruleg kjekt at slike stølar blir tekne vare på. Dei er gull verdt i dagens oppjaga samfunn. Stilt og fredeleg.  Ja, døgnet har på ein måte fleire timar på slike stadar. 

For turen sin del er det ikkje så mykje å seie. Det var tjukk skodde og høg fuktfaktor, det regna og yra, men heldigvis var det vindstille. Elles hadde det ikkje vore opp folk sidan eg var der i går. Men ei sommarbrun Anita V og jentene stakk forbi då eg prata med Håkon på vegen ned igjen. 

Slike turar som i dag er mest for trimmen sin del. Det gjer alltid godt når ein først kjem i gong... Uansett vèr...!

Ingen kommentarer: