lørdag 25. mai 2013

Gutetur

Gutane kjem til Krikavatnet
Kristoffer og Peter sløyer kjø

Eg følgde Peter, Andreas, Ole-Johan og Kristoffer til Krikavatnet i stad. Dei ville overnatte i telt og fiske. Så eg bar m.a. opp teltet mitt til dei, og sette det opp. Litt never og kveikje er dessutan alltid lurt å ta med seg heime i frå. Men mest hjelp vart det visst til fiskeutstyret. Greitt med litt vaksenhjelp når gøtten snurrar seg i vaser og det må settast på ny svivel...:-) 

Sidan eg no var oppe, så tok eg meg ein tur på eigahand ned i nedste Krikavatnet og rundt omkring. Fisken beit den, men nokon storleik var det diverre ikkje på han. Iallefall ikkje her. Men for katane sin del er det no moroa og det å få fisk som er det viktigaste. Ja, nokre av kjøa gjekk no an å steike òg. 

Ja, bade gjorde dei òg...

Eg vart med dei nokre timar. Men dei var fast bestemte på å skulle overnatte utan voksne, så då får dei vise at det går greitt òg...! 

Utsikt mot Mangevatna og øyane i Florø 

Ingen kommentarer: