lørdag 23. mars 2013

Om å smile i kapp med vèrgudane

Perfekte forhold i dag...her Blåfjellet.

Eg måtte nesten kneke meg i augene i Oslandsbotnen i dag tidleg. Vèl var ikkje klokka 08, men temperaturmålaren i bilen viste minus 9 grader! Nesten i slutten av mars. Ein sur austatrekk i tillegg svei godt i ansiktet  oppover Brekka...

Turen gjekk den vanlege ruta eg brukar til fots. Via Porten og øvst i Stordalen, der det er veldig bra solinnstrøyming. Heilt greitt å gå utan ski. Eg kjem meg raskare opp utan. Og skaren er fin å gå på. Eg slepp ekstra drags og tyngde på føtene. Ned igjen kan eg springe når eg føler for det.

Eg toppe heilt fint ut der oppe litt før kl 09.30. Blikk stilt og fleire minusgrader. Perfekt! Ja, så fint var det at på veg ned igjen sette eg meg opp etter fjellveggen øvst i Stordalen med sola steikande inn i snøbakken. Tok meg ei skive, litt saft og ein herleg Bounty-sjokolade og spelte meg ein heil Mountain-LP frå mobilen (Climbing). Den passa jo utmerka. Eg kunne ikkje hatt det betre. Ja, jammen var det så vindstille at eg sat over halvtimen og sola meg. Men til slutt fann eg ut at eg ville ha med meg eit fjell til....



 Herleg solinnstrøyming øvst i Stordalen

Eg var på nippet til å ta turen oppom Vardenova, men ombestemte meg i siste liten, og gjekk ned igjen i Oslandsbotnen. Eg ville heimom til ein kaffikopp og eit "skjortebyte" for deretter ta med meg Blåfjellet i Askvoll. For som kjent er det ikkje før til neste sesong at Vardenova er poengtopp, medan Blåfjellet er...:-)

Turen på Blåfjellet gjekk raskt opp og ned i dei høge joggeskorna. Eg traff forresten Janne H der oppe. Og fleira hadde vore der tidlegare såg eg. For det var jo ein fantastisk Palmelørdag - hvis det heiter det. Ja, dagen kunne vel ikkje blitt flottare! Og fridagane framover ser berre utruleg bra ut...! Fantastisk kjekt for oss som er glade i fjellet.... Ja, for alle for den del....;-)

2 kommentarer:

Linda Merethe sa...

Kjekt å følge bloggen din Gustav og lese skildringane av turane dine :-)

Gustav Skaar sa...

Tusen takk for det Linda Merethe !