tirsdag 12. mars 2013

Nok ein solnedgang


(Mobilfoto Galaxy 3)
Eg nådde akkurat opp på toppen av Blåfjellet i Askvoll igjen før sola gjekk ned i havet nord for Alden. Fantastisk flott! No var det litt både vind og fòk i lufta, så nokon temperatur til å sette seg ned å nyte omgjevnadane var det ikkje. Ikkje endå iallefall. Det er i grunn vintertemparaturar om dagen og det blir fort kaldt med lite klede og ein sveitt kropp. Men nokre knips med mobilen vart det likevel.

Noko anna er at det framleis mørknar ganske fort når sola går i havet. Så å drøye tida på toppen var ikkje heilt forsvarleg. Men det kjem seg heldigvis til påske når vi får stilt klokka. 
Nysnøen som var komen opp att på skaren og isen var vel kanskje ikkje heilt av det gode. Det vart glattare med ein gong utan broddar. Likevel gjekk det heilt greitt
Elles traff eg fleire stykker oppe i kveld. Eg var ganske sikker på at eg var sistemann opp, men jammen traff eg Anita R nett nedom toppen då eg sprang ned igjen. Flink å gå den jenta no. 

Ingen kommentarer: