lørdag 30. mars 2013

Mange niper

Mange like fjellformasjonar i dette området. Frå små til store.
Jmfr. ordet Nipe. Slake ryggar mot nord og bratt utfor i sør.

Ja, då var åttande turen på Stordalsfjellet på like mange dagar i boks. Dei stussar vel folk når dei ser boka der oppe. Men litt moro må ein unne seg...:-)

I dag tok eg rett opp på Portafjellet i nord først. Det er flottare utsikt her i frå enn frå Stordalsfjellet. Det ligg litt høgre og du får utsikt mot vest. Eg har forresten hatt meg ei runde rundt på alle desse toppane her no. For  etter Stordalsfjellet tok eg med meg Portafjellet i sør, og eit par mindre inn i mellom og etterpå. Aldeles fantastisk. Men vinden tok ein del meir der oppe i dag enn før i påska. 

Etter å ha vore oppom alle desse toppane, haugane og knoltrane sette eg meg godt tilrette nede i Stordalen. For her var det aldeles blikkande stille. Sola steikte inn i bakken. Ikkje ein lyd. Så godt og varmt var det at eg faktisk slumra av på liggeunderlaget der i sola.  

Men eg vakna no til igjen då. Eit par sjokoladebitar fekk meg på føtene att. Pakke ned igjen pikk og pakk i sekken, og styrde vestover og nordover forbi i Porten til Botnastølen og Oslandsbotnen att. Fantastisk!

Ingen kommentarer: