søndag 10. mars 2013

Kalde vårdagar

Posering på Stordalsfjellet...:-)

Ja, eg gjekk opp igjen akkurat same ruta i dag som i går. Dvs. på Stordalsfjellet. For tur nr 2 kuttar eg ut i dag. Vi ventar huset fullt i folk i ettermiddag. 

Turen var vel så og seie identisk med i går. Eg starta på same tidspunkt og kom ned igjen på same tid. Før mange hadde stått opp kan eg tenke meg... Isande kald vind og minus 5 i Oslandsbotnen kl 08. På toppen og i Porten var det nok meir...!

Eg har rekna ut at det tidsmessig skal gå akkurat å gå opp etter arbeid og kome ned igjen før det blir mørkt. Iallefall slik forholda er no med skare, is og litt fòksnø. Men det er jo er eit stykke opp frå Oslandsbotnen. Å starte på denne turen svolten og trøtt, er kanskje ikkje det luraste ein gjer. Vi får sjå dagane an... Og snart er det lyst lenge ! Så mykje elles er det vel ikkje å seie. Det gjekk radig opp og ned som i går. 

Mykje is på den ovale toppen på Stordalsfjellet no...

Ingen kommentarer: