tirsdag 26. mars 2013

Går det an å ha det betre...

 
 Stongfjorden frå Portafjellet i dag.
Skålefjellet t.v og Toreheia t.h.

Same procedure as every year James...:-) Berre at i dag gjekk eg opp på Portafjellet, gjekk kanten nordover og fekk med meg utsikta her i frå. Flottare utsikt til Stongfjorden trur eg knapt her er. Det må i tilfelle vere frå Yndestadhøgeheia, men det blir frå ein heilt annan vinkel. 

Elles såg eg Vigdis og Arild på avstand på Stordalsfjellet då eg var oppom Portafjellet. Eg måtte vræle eit nøgd vræl. Vi vinka. Også etterpå då eg sat i solveggen på Botnastølen. I bar overkropp. Eit par gode skiver med spekeflesk smakte fortreffeleg. Pluss ein Bounty-sjokolade til dessert. Fantastisk! Går det an å ha det betre?

 Stordalsfjellet t.h. frå Portafjellet (N)

Ingen kommentarer: