torsdag 28. mars 2013

Draumepåske

Og tid for litt leik og moro med sjølvutløysar....

Nok ein fantastisk påskedag. Blikk stille og for det meste sol. Litt skyer no og då spesielt på morgonen. Og det vart Stordalsfjellet igjen. No har eg vel gått der kvar dag snart. Men eg hadde meg no ein snur rundt omkring i dag som i går, for å sjekke utsikta frå litt forskjellige punkt. 

Eg har sett Vigdis og Arild på avstand fleire gonger dei siste dagane. Eg har brukt same ruta som dei, utanom i går då eg gjekk Stordalen og Porten ned igjen. I dag gjekk eg på dei ned igjen. Også då eg sette meg i solbakken for å nyte sola. Så vi fekk oss ein god prat ved to høve. Her er foto av paret + Bailey hund:



Som sagt fann eg meg ein super plass i sola. Framfor ein stein høgt oppe under Portafjellet (N). Sola steikte midt i mot frå sør. Perfekt utsikt mot Porten, Skålefjellet og Stongfjorden. Ikkje eit vindpust. Og ikkje eit menneske å sjå etter at Vigdis og Arild hadde gått ned igjen. Jammen rart. Så perfekte forhold som her er. Eg kan trygt anbefale kven som helst å ta turen opp hit seinare i påska. Her er gode spor. Litt hardt somme plassar der sola ikkje har fått tak, men heilt ufarleg egentleg. 

Bak ein stein i solsteiken...
Ja, betre kan ein ikkje ha det...
Fin utsikt mot Stongfjorden

Ingen kommentarer: