søndag 24. mars 2013

Draumepåske

Øverst i Stordalen i dag

Jepp i dag vart fruen med. Ikkje kvar dag eg har selskap på turane mine. No er det nok slik fatt med meg at eg trivast godt i eige selskap, så for den del.... Godt å vere sin eigen herre, bestemme tempo, stopp og lyster som ein sjølv vil. Utan for mykje mas. Det har eg nok av til dagen elles. Men som sagt - i dag vart Olaug med. Ikkje det, så mykje mas er det i grunn ikkje mellom oss. Vi har i grunn ikkje så mykje usnakka. 

Vi sette oss forresten ei god stund øverst i Stordalen i den varm sola. Stille og fint. Som i går. Og eg tok opp akkurat dette temaet. Smalltalk. Eg er elendig på det. Så snart som eg er ferdig med vèret iallefall. Men etter ei stund hadde vi iallefall funne ut at det var bigtalk eg dreiv med. Og det er vel som. Det som ikkje interesserer meg er i grunn ikkje noko å prate om. Såleis blir det vel bigtalk det andre då... 

 

Men turen var iallefall fantastisk. Fruen smørblid. Omkapp med den glitrande sola, snøkrystallar og flotte snøformasjonar. Og ikkje minst for at eg viste ho finaste ruta på Stordalsfjellet. Vel, ok, litt lenger enn dei andre frå Oslandsbotnen då, men kva gjer vel det, det er jo påske, fridagar og sola skin. Vi får prøve og stresse ned litt no...:-)


Ingen kommentarer: