lørdag 23. februar 2013

Sunshine reggae

Morgonstemning ved Porten.
Første solstrålane for dagen på Skålefjellet.

Eg valde meg ein lørdagstur på Stordalsfjellet igjen i dag. Perfekte forhold med skare. Eg valde difor berre skorna som fotty. Nokon spesiell skientusiast er eg ikkje. Og når forholda er som dei er her ute, likar eg best å springe på skaren. Du kjem deg fort fram med det, både opp og ned egentleg. Så slepp du å kave i småskog, einer, stein og anna, ja, så har du mindre tyngde på føtene òg...

Eg gjekk opp den vanlege ruta frå Oslandsbotnen. Klokka var såvidt passert 7.30 då eg starta. Nydeleg kaldt vintervèr. Raskt opp Brekka for å få varmen i meg. Forbi Botnastølen og opp i Porten. Bakkane her gjekk glimrande med broddar under skorna. Men obs obs - skaret opp under Portafjellet på sørvestsida er ganske skummelt. Bratt utfor her og ganske isete. Det gjekk forsåvidt greitt opp med litt fuglar i magen, men tankane gjekk til turen ned igjen... Det var egentleg då eg besteme meg for å gå rundt og ned i vestlege delen av Stordalen, og ta med meg Vardeheia på same turen. Så slapp eg ned igjen skaret, og samtidig fekk eg meir ut av turen. Eg toppa deretter greitt ut Stordalsfjellet. 

Det var sjølvsagt fantastisk å endeleg kome opp i sola etter å ha gått i skuggen opp hit. Heilt fantastisk flott. Glitrande snø og skare. 

Den vidare ruta opp på austsida av Vardeheia gjekk perfekt. God skare og lett å kome seg opp. Det var ei stund sidan eg hadde vore her. Eg vart såleis minte på kor flott utsikta er her i frå. Eg laga difor ein videosnutt. Sjå her: 



Eg tok ruta meir mot nord til Porten ned igjen. Sekken hadde eg sett att her nede, då eg fann ut at det ikkje var noko å dra på. Likeeins trugane som var unødvendig tyngde i dag. Så lett som eg følte meg sprang eg mesteparten av vegen til Oslandsbotnen igjen. Klar for Ski-VM...:-)

Elefanten Babar ser til Vårdal i dag

Foto Stordalsfjellet og Vardeheia 230213

Ingen kommentarer: