onsdag 6. februar 2013

Nye spor

 
Trugespor på Stauren i kveld

Det ante meg med ein gong at det hadde vore ein lokal kjendis ute og gått... For nye spor nede ved vegen, som bar vidare opp ruta mot Moldura, fortalde sitt tydlege språk. Så mange andre enn hjorten, Ansgar Bjarne og underteikna er det ikkje som går her på sørsida av Stongfjorden no. Og iallefall ikkje frå Neset. Når så det kom att trugespor aust frå Langedalen lenger oppe, var det iallefall ikkje lenger tvil. Ansgar Bjarne hadde gått opp den ruta han fortalde meg om for ei stund sidan. Kanskje eg føl denne i morgon. Eg får sjå om det blir tur då for eg får nemleg den nye bilen... 
 
Det gjekk mykje lettare opp i dag enn i går. Sidan det berre hadde vore eit lett snødryss i løpet av natta, var spora frå i går tydlege, om ikkje heilt faste. I tillegg var trugespora oppe ved toppen gode å trakke i. Snøen vart litt fastare med dei. Spørst om eg ikkje får finne fram mine eigne til helga for då skal eg på Stordalsfjellet. Ja, kanskje ein lenger tur på ski. Vèrmeldingane er heldigvis veldig flotte...

Ansgar Bjarne 29/1-12. Moldura bak.

Ingen kommentarer: