lørdag 9. februar 2013

Nydeleg februar-lørdag

Fantastisk på Stordalsfjellet i dag

Eg tok den vanlege ruta på Stordalsfjellet i dag tidleg. No utrusta med trugar. Det vart ein relativt seig tur opp i laussnøen. I den lange og bratte bakken under Portafjellet måtte eg puste på eit par gonger. Og i det bratte skaret på vestsida tok eg trugane av meg og gjekk opp i berre skorna. Trugane sette eg like godt att her. 
Det var kjempeflott på toppen. Nesten heilt vindstille og sol. Men det vart sjølvsagt fort kaldt, så eg bytte alle kleda på overkroppen. Så gjekk eg ned att same vegen. 

Etter å ha fått med meg sprinten i skiskytinga heime, med gull som resultat, kjende eg meg så lett og god i kroppen at eg tok turen oppom Størdalsstauren òg. I gode spor frå siste dagane. Nydeleg der oppe òg. Og litt kjekt å gå opp i godt dagslys utan hovudlykt i lomma. 

På linken inn under ligg det bilder frå begge turane.

No gjenstår det overnattingsbesøk her heime for tre små tytter inna i Gjerda...:-) Kjempeflott lørdag.

Yndestad i dag


P.S. I kommentaren til videoen bomma eg visst litt på datoen. Det er ikkje den 7. i dag, men 9. 
 Det kokar ofte litt i topploket under desse videoseansane,,,:-)

Ingen kommentarer: