tirsdag 19. februar 2013

Mildt og isete

Eg bestemte meg for ein tur oppom Indrevågefjellet på veg heim etter jobb i dag. Eg skifta difor til fjellklede på jobb før eg køyrde ut att. Då sparer eg ein liten halvtime. Den er god å ha før det mørknar.

No vart ikkje vèret så bra som det såg ut til tidlegare på dag. Ja, faktisk tjukna det til så pass at eg fekk på meg ei aldri så lita snøbyge oppe på toppen. Men det var no for bagatellar å rekne. 

Heilt bagatellmessige var ikkje snø og isforholda. Det såg så greitt ut nedanfrå fylkesvegen, men lenger oppe var det som rekna med glatt. Det meste av snøen lengst nede i den lange og bratte bakken var forsvunnen. Men det var ikkje telen. Så grasbakkane var nærast for is å rekne. Lenger oppe var det hard skare og is - alt etter som. Broddar er absolutt påkreve slik forholda er her ute i høgda no. Som så mange ganger før. Fjella ved kysten artar seg oftast slik om vinteren. Snaublesne, med snø, regn og kulde om eitt anna. 

Elles er det vel ikkje så mykje å nemne. Greitt opp og ned. Og no slepp eg bruk av hovudlykt òg... Det går akkurat utan ved å stå på litt ekstra....:-)  

Ingen kommentarer: