torsdag 21. februar 2013

Ei dame på fjellet

Mot nordvest frå Indrevågefjellet.
Fremst ligg Svanøy deretter Askrova t.v.
Bakerst ligg Kinn, Reksta, Skorpa, Batalden og Hovden.
Florø t.h.

Ja forsyne meg dukke det opp ei dame over kanten på fjellet då eg stima oppover i stad. Åleine. I halvskyminga. Ned brattaste bakken på knallhardt underlag og is. Eg sperra i grunn opp auga litt. Eg gjekk tilmøtes, og jammen dukka Anita R. opp. Smilande med raudmussa kjakar. Så mange setningane veksla vi ikkje. Til det hadde ho nok brukt opp si tilmålte tid. Men vidare oppover sat iallefall kjensla seg fast i meg med at ho var ganske tøff. Det er ikkje berre, berre opp i der no. Spesielt ned igjen bratta og hamrane. 

Så det var dagens beholdning på Indrevågefjellet. På nok ein tur. Det var tredje denne veka, og så var det vel to gonger forrige helg. Det er i grunn nok her oppe no. Snart iallefall...:-) Eg lyt ta til på noko lenger sør...! Og her har eg ein jobb å gjere framover...! Men Rom var ikkje bygd på ein dag...:-)  

Ingen kommentarer: