søndag 10. februar 2013

Early bird...

Stordalsfjellet i dag tidleg

Eg gjekk tidleg på Stordalsfjellet igjen i dag. Eg ville ha med meg skiskytinga på Tv. Så det enda opp med at eg toppa ut kl 9.15. Det var jo tidleg nok. Spesielt då eg i dag tok skia og brukte kortare tid enn i går. Iallefall ned igjen...:-) 

Elles var det friskt der oppe såpass tidleg. Ein sur søraust trekk svei i kjakane. Eg kom meg difor raskt ned igjen på nordvest-sida der vinden tok litt mindre. Her fekk eg skifta på meg nokre tørre klede. Brynje-trøye inst og Rab-dyn ytst. Livet skein. Og eg tok meg ein song...:--) Så bar det ned att i Oslandsbotnen same vegen. Litt obs i det isete skaret ved Portafjellet. Her er det bratt utfor...

Etter å ha fått med meg nok eit norsk gull i skiskyting, stakk eg like godt oppom Størdalsstauren i dag òg. Før middag. Så ein kvil på auget etter kalkunen. Deretter smakte fastelavnsbollane perfekt. Nydeleg søndag...!
Størdalsstauren i dag

Hesjestreng kan nyttast til så mykje. Skjønt hesjing er det vel få som driv med i dag. 
Og mange veit gjerne ikkje kva det er i det heile teke.
1 stk Yaktrax XTR Extreme består no mest av hesjestreng og mindre av originalmateriale...:-) 
 I sanning Extreme...


Ingen kommentarer: