onsdag 23. januar 2013

Bikkjekaldt

Utsikt frå Størdalsstauren i kveld

Etter å ha tappa av den halvårlege dosen med raude blodceller i blodbanken i går, tok eg turen til Dale og hjelpte foreldra mine med å få i hus eit lass ved. Passeleg trim etter besøket på sjukehuset... 

I ettermiddag gjekk eg derimot opp igjen på stauren. Skikkeleg kaldt og friskt var det der oppe. Og etter å ha teke nokre bilder, der eg venta på blendaropningen i kameraet, var eg iskald. Både på føter og nevar. Men jammen var det fint for det. Som så mange gonger før i det siste. Raudlèten horisont og måneskin.Tusen stjerner på den klåre himmelen. Lysa frå bygda, båtar og øyane i vest. Plattforma Gjøa ute i havet (t.h. på bildet ovanfor). Og sjølvsagt Alden der i vest.

Diverre ser det ut til av det flotte vintervèret forsvinn til helga. Men, men vi får innrette oss etter det som kjem. Turar skal det alltid bli....:-)

Ingen kommentarer: