søndag 9. desember 2012

Tussmørketimen



Blåtimen (eller tussmørketimen på morgonen) på Størdalsstauren i dag tidleg.

Eg gjekk opp eit spor på Størdalsstauren i dag tidleg etter snøfallet i natt. Så mykje snø er det no ikkje kome, 10 cm eller noko slikt, men du merkar det når du går oppover. Sporet går frå Neset på Stafsnes, for dei som har lyst å gå denne vegen. Det er her i frå eg har merkt for å gå i mørket òg. 

Oppe ved toppen, der du svingar vestover igjen, har snøen blese vekk. Her har eg likevel merkt såpass at det ikkje skal vere noko problem med å finne fram, sjølv etter at det er mørkt. 

Det var likevel glatt mange plassar i dag. Snøen dekka effektivt isen. No er det så tilfrose at det ikkje berre er isen som er glatt. I bratta oppover er både gamal mark og myr glatt. Eg gjekk opp utan brodddar i dag, men vil gå med det seinare. Hvis nokon går opp her no, så vil ein sjå at det ikkje har vore heilt problemfritt for meg - for det er ikkje berre reine stega som kjem til syne...:-)

Det var ein sur søraust vind på toppen der oppe i dag tidleg, så eg kom meg rimeleg fort ned igjen. Men knipsa eit par bilder og ein snutt først.  

 

Ingen kommentarer: