lørdag 29. desember 2012

Sterk vind og fòk

Sidan det var arbeidsdag i går måtte eg gi på med det eg hadde på Størdalsstauren for å unngå rennefòket og stormen som var på veg. Det greidde eg berre delvis. For det var eit sabla rennefòk oppe på sjølve stauren. 

Eg går frå nordsida på Neset (pga parkeringa), og får ei litt lenger eksponert side oppe på platået enn frå vest og Størdal, når vèret står på frå søraust slik som i går. Men heldigvis har eg merka her, for elles er det lett å dra for langt ned mot nord til å begynne med. Då kan det gå gale. For her er det bratt. Ikkje det - det skal no noko til at ein går seg utfor, men ubehageleg nok kan det bli i mørkna hvis ein rotar seg ned på feil plass.

No rakk eg akkurat opp før eg måtte tenne hovudlykta. Og lenger nede på nordsida, under skoggrensa, viste jo spora i den nye snøen godt. Men rennefòket er ikkje noko særleg når du går med hovudlykt. Det reflekterer mykje av lyset frå lykta. Og i tillegg er det jo dårleg sikt frå før!

Fin og frisk tur!

Ingen kommentarer: