torsdag 20. desember 2012

Pc`en ved solsnu

Andre juledagssol ved Portafjellet.

Det nærmar seg solsnu, jul og årsskifte. Diverre sa vifta i pc`en takk for seg etter eit innhaldsrikt år. Eg takkar for god stå-på-vilje. Ja, dette var nesten slik at det høvde seg til nyttår. No er vel ikkje dette fullt så gale som den likkjejulaftan fjernsynet gjekk i svart. Då var gode råd dyre. For denne langhelga kjem det nok to bærbare pc`ar på juleferie.  Ja, og så har eg no den pensjonerte pc`en som det kanskje går an å børste støvet av. Han vart lagd på lit de parade med diagnose speleavhengig...!

Nei, det er ikkje greitt med desse dataspela. Min Acer har nok fått eit anfall av Minecraft syndromet. Regissert av min gode son. Eg veit ikkje om det var min betre halvdel som gav meg nytt namn her om dagen - "Martyren" - fordi guten i huset tok over duppedingsane mine, og eg vart overlatt til mørkevandring i fjellheimen. Mutters åleine. Vel, kameraet får han ikkje. Og fjellkleda er han ikkje så interessert i for tida. Ikkje havregryn og melk heller, så då går det nok rette vegen mot slutten av dette året òg. 

Nei, det eg ville seie var God Jul til lesarane av denne bloggen. Eg meiner - hvis eg ikkje skulle få sagt det i helga då. Sjølv om det som oftast er slik at det eg vil, det får eg òg til...! 

Her er eit par av dei flottaste naturopplevingane i året som gjekk:






Ingen kommentarer: