mandag 31. desember 2012

Eit par ublogga

Eg fekk att reserve-pc`en min i kveld. Den har vore på ei rundreise til Rivedal eit par dagar (første-pc`en er på rekonvalesens). Eg har difor ikkje fått blogga turen på Størdalsstauren i går og i dag. Så mykje er det no igrunn ikkje å skrive heller. Det er vått og grått om dagen (og bilder er i grunn ikkje noko å legge ut). Rennefòk og sterk vind i går. Forøvrig gjekk Icer`s broddane mine til pises i går. Dei har sunge på siste verset lenge. Men eg har bestilt meg nye Yatrax-broddar for nokre dagar sidan og håpar dei kjem snart. I dag klarde eg meg forresten ganske greitt utan broddar. Ein del snø i går var blitt til våt, og tung "sigesnø" på nordsida i dag. Tungt. Men noko meir føyer eg ikkje til av dette. Vi får håpe på betre fjellvèr framover (sjølv om det ikkje akkurat ser slik ut)...

Ingen kommentarer: