fredag 16. november 2012

Ryse vått

Det var mildt sagt van(n)vittig vått på Indrevågefjellet i kveld. Tykte ikkje det regna så gale då eg tok avgarde, men undervegs oppover bøtta det ned. Eg torde såvidt å ta fram smarttelefonen frå etuiet så eg fekk knipsa eit bilde. Men dette vart som teke ut frå eit horror-show. Ja, etter at vi hadde ledd litt av dette heim, fekk eg klar beskjed av fruen om ikkje å legge det ut...:-)

Ned igjen vart det steikje blautt og sleipt. Med kuling og plaskande regn midt i mot. Heldigvis heldt skodda seg unna. Så reint retningsmessig var det ingen problem. Men skorna du dei vart kliss gjennomvåte... Utan gamasjar rann det jo ned i dei ovanifrå. Temperaturen var likevel veldig bra. Når turen heller ikkje er så lang, var jo dette nesten berre forfriskande. No er berre spørsmålet om eg får skorna tørre igjen til i morgon...:-)

Ingen kommentarer: