torsdag 29. november 2012

Månemannen



Det vart dårleg med bilder på Indrevågefjellet i går kveld. Overskya, men stilt og fint. Så svart som det var forsøkte eg meg ikkje på noko særleg bilde-taking. 

Eg vart litt overraska då eg kom ned igjen, og såg Anita og Dag Tore sin bil stod der i mørkna på Osland. Høgst merkverdig at eg ikkje såg dei der oppe sidan dei starta etter meg. No har eg likevel ei "eiga" rute rett opp, så det er mogeleg dei har vore lenger sør, medan eg har gått rett ned igjen. Eller så har dei kome over kanten lenger nord, medan eg gjekk over lenger sør. Ja, ja det er ikkje noko å spekulere i. 

I kveld derimot var det iallefall ingen andre oppe i bakkane. Det var fantastisk flott. Ja, månen stakk til og med fram i aust oppe på toppen. Eit lite kvitt dryss med snø gjorde omgjevnaden med ein gong lysare enn i går. Eg prøvde litt forseinking på blendaropningen på kameraet, utan særleg hell. For utan byteklede og varmare sådan, vart det steikje fort kaldt. Sørausttrekken, kombinert med nokre minusgrader, var skarp i kanten. Så då var det berre å peise fort på ned igjen før kulden sette seg fast i skrotten...! Flott tur igjen uansett.

Ingen kommentarer: