søndag 18. november 2012

Frisk søndag

 Knallhard vind og rennefòk på Stordalsfjellet

Trass i ganske så dårleg vèr med heftige byger, tok eg turen på Stordalsfjellet frå Oslandsbotnen igjen i dag tidleg. Den vanlege ruta opp Brekka til Botnastølen. Vidare opp dalen til Porten og opp under Portafjellet og inn. 

Det er ganskje så sjeldan at vatnet renn over demninga på Botnastølen. Men i dag var ein av dei dagane. Det voldsomme regnvèret siste dagane hadde sprengfylt Botnastølsvatnet.

 Vatnet fløymer over frå det regulerte Botnastølsvatnet

Vèret var veldig skiftande. Eg fekk ei solid byge i ryggen under Porten, for så å få ei ny ei oppe under fjellet. Den var heftig gitt. Men verst var det inne på toppen av Stordalsfjellet. Heilt vilt. Her låg det i tillegg ein heil del snø, så fòket stod rundt øyra på meg. Vinden var isande kald. Sikkert bort i mot storm i kasta. Kjøleeffekten var voldsom på nevane. Nokre sekund med bar hud og det svei som tykjen sjølv. Og ikkje minst etterpå...!

Eg kom meg sjølvsagt fort ned igjen der i frå, og i livd på sørsida av Portafjellet. Her tok eg òg snutten som vist inn under. Det var umogeleg å filme på toppen. Eg risikerte ikkje kameraet heller. På bildet ovanfor står apparatet heilt i livd bak varden. 

Turen ned igjen var akkurat på same måten som opp. Men no fekk eg heile sulamitten av ei ny snøbyge og vind i fleisen nede under Porten mot Botnastølen. Kanskje ikkje så rart at eg ikkje såg anna teikn til liv på turen enn havørna som vist på siste bildet. Det var forresten heilt nede på Botnastølen igjen. Heftige greier gitt, men du verden kor godt det gjorde likevel...

Ingen kommentarer: