tirsdag 9. oktober 2012

Ny sesong ja...

Frikst på Størdalsstauren i går ettermiddag

Eg stakk ein tur oppom Størdalsstauren då eg kom heim frå jobb. Frisk tur. Både vèrmessig og trimmessig. Turen opp er jo opp for å seie det slik. Lita kvild å få. Det er eit litt flatt parti rett vest av Langedalen. Nokre meter vel og merke. Men elles er det beint opp. Så høgt er det no ikkje, berre 532 moh, men gir du på litt så kjenner du det bra i lungene. Spesielt når det er så vått og myrlendt oppover i tillegg...:-)

Det var opplett i vèret heilt til eg kom opp. Då kom ei solid snøbyge inn frå Florøkanten i nordvest.

Eg møtte forøvrig ein hjortejegar med klingande sørlands-dialekt nesten oppe ved toppen. Pakka inn i munnbind, balaklava og kamuflasjefargar fekk eg ein assosiasjon til Afghanistan... Eg slo av nokre ord med han, men måtte innrømme at hjortejakt ikkje interesserer meg. Eg likar hjorten best i live. Han ser så dau ut når han er dau. Eg tok med meg eit kompliment om speeden min og heldt fram til topps...

Diverre var det lite å sjå i snøbyga som kom, så då var det berre å peise på ned igjen og hoppe i dusjen....

Elles har eg godt utsikt til Størdalsstauren frå stova heime. Som de ser av kartet ligg Yndestad akkurat på motsett side av fjorden. Til vinteren, når det blir mørkt, kan det jo vere greitt å sjå "når lysene tennes der hjemme"...:-)

Nettleseren din støtter ikke visning av iframe. <a href="http://www.fylkesatlas.no/default_embed.aspx?id=VJYHNETfzhkcgXm" target="_blank">Du kan se innholdet i rammen her</a>
Størdalsstauren litt t.v. midt i bildet
   

Ingen kommentarer: