lørdag 1. september 2012

Ny kombinasjon

Bilde med smarttelefon på Høgefjellet i dag

Eg gjekk ein ny kombinasjon trim i dag. Første gjekk eg opp igjen på Røyrbotnholten i dag tidleg. Deretter tok eg turen til Rørvika og gjekk på Høgefjellet. 

Første turen gjekk no heilt greitt. Piano. Som i går. Det var noko vind på toppen. Ned igjen fekk eg på meg ei bra regnbyge. Men eg sprang heile vegen til parkeringsplassen, så den gjorde ingen ting. 

På Høgefjellet etterpå vart det meir heftig. I berre lette joggeklede, joggesko og ei tynn vindjakke, vart det både kaldt og vått. På toppen dreiv regnet frå sør i kulingkast. Sjølve toppartiet frå Bjørnastigen og bort på Høgefjellet, er ganske eksponert for denne type skitvèr frå sør. Det er i tillegg eit stykke å gå fram og tilbake. Eg vart difor kliss blaut og kald til skinnet. Når eg i tillegg hadde to nesten ulukker nede i partiet mot stølen, var eg glad eg kom meg heilskinna ned igjen. Eine gongen låg eg langflat på eit berg, men greidde og ta meg for. Oppskrapa handflater og ei dårleg kne vart resultatet av det stuntet. Andre gongen trakka eg ned i ei hole på veg framover i god fart, og fekk kanten på ein stein midt på leggbeinet. Den var skikkeleg skummel. Beinet kunne fort ha ròke der. Beinskjør er eg visst ikkje, men vondt er det endå. 

Typisk dette når eg føler meg litt utilpass, og skal skunde meg ned igjen, er prosenten for at det skal skje noko gale betydeleg høgare enn om eg tek det med ro.... Av og til går det litt over stokk og stein. I ulendt terreng kan jo det vere skummelt. Sjølv om det sjølvsagt er herlig når adrenalinet pumpar litt ekstra...:-)

Ingen kommentarer: