fredag 14. september 2012

Kjensla av å bli kjeppjaga...

Eg trur nesten det lyt halde med eitt fjell i dag. Eg fekk ganske bra
bank på Høgefjellet i stad. Det bles noko grassat og regna troll-kjerringar. Utruleg vått alle plassar. 

Ja, elvane rann over overalt. Rørvikelva var fantastisk stor. Og det er sjeldan eg ser elva frå Botnastølsvatnet renn ned i Oslandsbotnen pga reguleringa, men i dag rann det jammen over der oppe òg. Ja, over demma ved Stongsvatnet likeeins. Av bilde nr 2 t.h. kan du sjå at Bjørnastigvatnet er fullt. Så no renn vatnet over og i havet på alle magasina til SFE her ute... Det er jo synd sidan dei stadig skal byggje ut meir.
(Utan å kome meir inn på det her og no...).

Eg vart positivt overraska over Rab Latok jakka mi i stad. Den er av 3 lags eVent stoff. Den heldt regnet ute. Nesten utruleg etter korleis det hølja ned. Ja ned, det var nærast vassrett. Og på ranane utover mot toppen vart eg piska i væte frå sør. Eg tok likevel sjansen på å ta fram mobilen og knipse eit foto (øverst). Det andre tok eg på veg innatt i skjul for eit par bergknattar.  

Frisk tur får eg seie, men blir det ikkje betre no trur eg dette får halde for i dag...Sjølv om eg har ein feriedag...:-)

Ingen kommentarer: