lørdag 29. september 2012

Friskt mot

Utsikt mot Yndestad 

Eg kjende meg såpass ovanpå innvortes igjen at eg køyrde igong med Kultingane i dag tidleg. Diverre var eg litt for tidleg ute med omsyn til vèret. Det var meldt bra, men eg fekk sjølvsagt på meg den byga i berre joggeklær og joggesko. No er ikkje dette så lange turen då, så det gjekk heilt fint sjølv om eg vart godt våt. Elles var det både vått og sleipt nede i dalen og oppe i bakkane. 

I går hadde ein heil skuleklasse vore oppom med Vigdis i spissen. Det er flott ungane får litt fysisk aktivitet. Slikt skulle det heilt sikkert hatt endå meir av på skulen. Eg er heilt sikker på at ungane blir meir opplagde og lærer meir når dei er fysisk aktive.

Heime igjen tok eg meg eit par skiver og prata litt med besøk vi hadde fått i hus. Vèret vart etterkvart veldig fint. Dei hadde meldt om det nokre timar iallefall. Så då tok eg turen på Moldura. Då eg plukka ned igjen merkestengene forrige helg, låg det såpass mykje snø oppe at eg rekna med nokre av dei øverste stengene låg nedsnøa. No var snøen vekke, og det stemde. 

Traff denne tøffe gjengen på Moldura i dag
f.v. Espen, Sander, Vigdis, Jakob og Anita

Eg kom forresten akkurat til topps då Vigdis og Anita R med gutane sine kom opp frå sørsida. Vi prata litt, men ein sur trekk frå sør gjorde det fort kaldt. Vi gjekk då ganske fort til kvar vår side av fjellet igjen. No gjekk eg ikkje rett heim igjen då. Eg tok turen vestover til Størdalsstauren med merkestengene eg hadde plukka opp. Fjellet er post frå neste helg av. Eg sette opp stengene nedom der eg slutta forrige helg.

To fine turar var såleis i boks. Så får vi tru forkjølinga er over for denne gong...

Foto Moldura 290912

Størdalsstauren t.h.


Ingen kommentarer: