søndag 29. juli 2012

Høg sosialiseringsfaktor

Røyrbotnholten Olsokaftan

Det har vore ei særs sosial helg. Med alle syskenborna til Olaug med famile samla i Holmedal frå fredag til søndag, har det vore ei givande og travel helg. 55 stk i alt med kvelds fredagskvelden, turar, middagar og sosiale lag. Vi avslutta heime hjå oss i dag med middag til 33, trur eg det var, med stort og smått. Heldigvis skein sola så vi fekk nytte altanen. 

Som eit resultat av denne helga fekk eg laga meg eit album med ca 150 praktfulle bilder av små og store. Desse bilda er av meir privat art. Slike som eg ikkje legg ut her på bloggen og på facebook. Det får eventuelt vere opp til andre å publisere. 

No var ikkje helga fri for litt fjellturar for meg heller. Eg nådde oppom Røyrbotnholten og Kultingane både fredagsettermiddagen og lørdagsmorgonen. I tillegg avslutta fruen og eg på Røyrbotnholten igjen i kveld. Det blir mest desse toppane no framover for å runde av sesongen i førstninga av oktober. I tillegg vil eg ta meg nokre fleire Blegjaturar. 

Praktfull helg iallefall. Travelt, men veldig kjekt og sosialt!

Foto Røyrbotnholten 290712

Fra Røyrbotnholten 290712
Straumsnes i kveldssol frå Boge Olsokaftan

Ingen kommentarer: