fredag 8. juni 2012

Nydeleg ettermiddag på Moldura

Fint ute i vest i ettermiddag

Eg tok meg ein ettermidddagstur på Moldura  då eg kom heim frå arbeid i dag. Fantastisk vèr, god temperatur og vindstille. Eg gjekk både opp og ned naken på overkroppen. Litt sommar er det visst i lufta ja....!

Det ligg framleis litt snø i nordhellingane på toppen, men den er fin og "slushi" å gå på. Elles er det ganske tørt blitt i lendet. Artig at det i år er to heilopar som held til på ruta opp. I dag traff eg forresten på ein forviten røysekatt òg. Dei er morosame. Stikk seg vekk, men må opp igjen gong etter gong for å sjå. Eg fekk eit knips av han akkurat i eit sekund han heldt seg i ro. 

Spesielt klårt var det ikkje ute i havet i ettermiddag. Litt disig, men fint. Eg knipsa nokre bilder i motlyset ute i vest. Men egentleg skulle eg vore opp nokre timar seinare. Då hadde nok bilda blitt betre. Men det får eg ha til gode. 

Ned igjen sprang eg mesteparten av vegen for å nå andre omgangen av opningskampen i fotball-EM...

Traff på ein forviten kar i ettermiddag...:-)

Ingen kommentarer: