onsdag 13. juni 2012

Røyrbotnholten igjen


Eg tok same turen etter arbeid i dag som hin dagen. Frå Oslandsbotnen til Botnastølen, Svelia og Røyrbotnholten.

I dag såg eg årets første hoggorm. Sjeldan eg kjem over orm. Men denne låg i vegen øverst i Brekka og kosa seg i sola. Eg fekk akkurat fram mobilen og knipsa eit bilde før han forsvann under ein stein.

Som om ikkje det var nok fann eg eit heipiplerkereir oppe i Svelia. I fullt firsprang ned igjen trakka eg nesten på reiret då fuglen fauk opp framfor føtene på meg. Artig oppleving, sjølv om eg etterpå var glad for at eg ikkje trakka ungane i hel. Eg måtte knipse eit mobilbilde her òg. Men trekte meg fort unna. Fuglenøsta såg temmeleg sårbare ut der dei låg.

Elles gjekk turen som hin dagen, raskt og flott opp. Fint å få springe mykje av vegen. For mange av myrane er no tørka heilt inn. Dei er lettare å springe då med berre joggesko og shorts.

Nordavinden var temmeleg kald i kantane når sola forsvann i ettermiddag. Turen heldt akkurat utan klede, men ikkje meir enn som so. Målaren i bilen viste berre 12 grader då eg kom ned igjen. Ikkje akkurat nokon særleg temperatur til å springe naken i fjellet det. Iallefall ikkje i kald nordavind... Ei god avriving...:-)

Ingen kommentarer: