torsdag 3. mai 2012

Ein nasestyvar

Steik kor eg tryna nede i brattaste bakken til Askdalen i stad. I god fart ovanfrå Kultingane forsvann føtene under meg på eit berg. Rett på ræv og slengt halvveges rundt med nasa i molda. Snakk om nasestyvar! Godt det var mold akkurat der og ikkje stein... Men så såg eg ut deretter òg. Eg måtte finne meg ein elvasitle å vaske av meg verste molda på føter, armar og i fjeset. Lukka står den kjekke bi heiter det visst, for eg var like heil! 

Nye sko er undervegs. Men det er ikkje alltid det er fottyet det er noko i vegen med. Som oftast sit manglane høgre oppe i systemet... For ikkje å snakke om heilt øverst...:-)

Elles hadde høgrearmen min allereie fått seg ein omgang hjå fysioterapeuten. Det gjorde ikkje akkurat godt det heller. Men med vondt skal vondt fordrivast er det visst sagt òg. Det går seg nok til.

Ingen kommentarer: