torsdag 5. april 2012

Ruskut å leggja ut på...

Saman med fruen på Kultingane i dag

Olaug vart med meg på Kultingane i dag. Eg presterte å leggje igjen innerhanskane på toppen der oppe i går, men einkvan hadde visst gjort det einaste fornuftige, å leggje dei ned i boksen. Takk for det, kven dette no enn var....!? Greitt nok at hanskane er eit par hol i, men dei høyrer liksom til Outdoor Research utstyret som eg brukar på nevane... Petimeter...:-)


Det var elles litt sporty av Olaug å bli med klatringa opp frå austsida. Rimeleg bratt nokre parti. Eg har aldri vore nokon stor tilhengjar av Askdalen på motsett side av fjellet. Eg likar best å starte klyvinga så fort som mogeleg. Og så slepp eg mykje køyring ved å gå opp frå Nordeide.

Forholda var elles ganske gufne. Stilt, men snødrev og vått i lendet. Fjorårsgras og lyng var noko glatte i bakkane etter snøfallet. Elles gjekk det greitt både opp og ned. Kjekt å ha ei frue i huset som er i rimeleg bra form...! Men arme armen min... han har nok fått for mykje mus...!

Fra Kultingane 050412
Olaug på veg opp bakkane - før alt vart kvitt på toppen...

Ingen kommentarer: