onsdag 1. februar 2012

Kald morgon på Moldura

Moldura i dag tidleg


Eg har fri i dag og ut veka. Nokre feriedagar frå i fjor som eg har til gode. Eg var difor ein tur på Moldura igjen i den flotte og friske morgonen. I dag gjekk eg opp utom elva og kom meg raskare opp i Langedalen. Det er nok litt brattare opp somme plassar enn stien over Fremsteelva og Kvieelva. 
Det var ein 5-6 minusgrader heime deå eg gjekk og sikkert det doble der oppe på toppen. Men sidan det var vindstille var det suverene forhold. Eg gjekk med broddar frå Langedalen og opp. Det fungerer heilt supert slik det er oppe no med hard skare, is og fòksnø i alle slags varianter. 
På toppen hadde det lagt seg eit lag med porøse snøkrystaller. Lyset spegla seg inn i tusenvis av diamanter. Som eit lysande teppe. Utruleg flott. Når eg står på toppen i det flotte lyset og ser ned på dei kalde og skuggekledde bygdene kjennest det herleg ut. Konge i eige liv!
 
Eit skylag ligg no ute i vest og trykkjer på godvèret her inne, så sola var berre delvis framme no og då. Korleis dette utviklar seg kan bli spanande. Truleg misser vi det fine og kalde vintervèret vi har hatt nokre dagar. Det er trasig. Men vi får sjå. Turar blir det nok uansett sidan eg har fri.



Ingen kommentarer: