onsdag 11. januar 2012

Jubel i kjellaren

 Alden frå Moldura 11.11.11

Som dei som les bloggen min kanskje veit, har eg brukt å kjøpe to mål bjørkeved til vinteren. I haust vart det til to og eit halvt. Eg har brukt å fått desse i heile skier. Og som ein ekstra trim har eg saga dette opp for hand med ei bandsag om kveldane når det har vore ruskevèr. Denne vinteren har det vore rikeleg av den sorten. Ein god time med saging og opplegging av veden har faktisk vore god trim. 


I kveld forsvann siste resten av dei heile skiene. Alt saman kappa og lagt i lad. I tillegg til eit par mål frå før. Så no er vedakjellaren full under taket. Eg kosta på meg eit godt brøl i kjellaren når siste skia var saga. Gjennomsveitt med adrenalinet på topp. Herlig! Men no treng eg godt fjellvèr altså...!!

Ingen kommentarer: