søndag 18. desember 2011

Third in a row

Frå oppstigninga til Ytrevågefjellet

Etter at Peter og eg kom heim igjen frå overnattingsbesøk hjå foreldra mine i Dale og diverse julebesøk, stakk eg på Ytrevågefjellet igjen. Nok ein omgang med snø og vind hadde viska ut alle spor frå i går oppe på fjellet. Og som førre dagane var vèret veldig skiftande. Frå ei låg vintersol over Skålefjellet til reinaste white-outen på toppen. Ein periode såg eg faktisk berre rett framfor føtene... Nokon verande plass var det difor ikkje på toppen. Rett opp og ned igjen som dei andre dagene.

Fra Ytrevågefjellet 181211


2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Fantastiske bilder Gustav, litt av en fargesprakendes himmel i innleggene under her også. Mange flotte vintermotiv! Sprek sønn du har, ligger vel i genene :D

Kos deg til fjells, fått bra med snø ser jeg :)

Unknown sa...

Takk Eli Kristin. Fin du som legg igjen kommentarar slik...;-)

Når det gjeld han son min, så håpar eg å få opp kondisjonen på han. Peter blir 12 til våren, og burde snart halde følgje med han halvgamle faren...;-)