lørdag 10. desember 2011

Måneskinsmorgon



Tidleg på Ytrevågefjellet i dag

Sidan vi har huset fullt i folk i høve Olaug sin 50-års dag, måtte eg tidleg opp å få unngjort dagens trim. Eg var difor oppe til vanleg tid i dag, noko før kl.06. 
 
Etter å ha fått i meg dagens porsjon med havgrynsgraut og ein kopp kaffi, sette eg kursen for Vågane og Ytrevågefjellet. Det var sjølvsagt mørkt, men med hovudlykt er det ikkje noko problem. 

Eg hadde sett heime i frå at fullmånen endå var oppe. Før den litt seinare gjekk ned bak Yndestadhøgeheia. Men nett over kanten på første stigninga oppover, tok eg att måneskinet, lysande inn Stavfjorden sørvest for Florø. Akkurat som forventa. Fantastisk skue.  Lyset frå byen i vest. Sølvskimrande hav. Kvite snødyner. Tindrande snøkrystallar. Spor av mus, ein mår, ein hare og ein rev som luska etter. Det var nemleg flott sporsnø etter eit lett og tørt snødryss i løpet av natta.  

Eg nådde fint opp. Klokka var akkurat passert 7.30. Morgontrekken var sylskarp i kanten.. Med berre ei ulltrøye under jakka vart det fort kaldt. Eg fekk likevel teke nokre bilder med forseinking på blendaren, før eg måtte springe igjen for å få varmen i kroppen. 
 
Kjempeflott morgontur og dagens trimtur unnagjort. Så no blir det sosialisering resten av dagen med feiring av Olaug i Grendahuset i sia...:-) 

2 kommentarer:

storm1 sa...

Takk nok en gang for formidling av fine foto og like fine turbeskrivelser. Lykke til med feiring!

Unknown sa...

Tusen takk storm1! Feiringa gjekk heilt fint. Fullt hus og stormande jubel, gode talar, nøgde folk og ungar. Fin familiefeiring utan alkohol og dans...