søndag 27. november 2011

Våt moro...

Eg var ein tur på Ytrevågefjellet igjen i føremiddag i tjukk skodde og sipande regnvèr. Ikkje akkurat herrens gladaste dag for å seie det mildt. Heldigvis hadde vinden spakna av noko, så då gjekk det heilt greitt. Men vått var det, steikje vått...! Det verste er plaskande regn og sterk vind, men så lenge ein av delene uteblir går det fint. Våt blir eg uansett - anten inne i frå eller ute i frå, alt etter korleis eg kler seg. Vel og merke hvis eg vil ha litt trim ut av det. I mange minusgrader er det sjølvsagt best å ikkje sveitte. 

Ein ting er sikkert: I dag var det godt å kome seg i hus igjen... 

Elles ser eg det er litt stilig å ta mms-bilder no. GPS`en gjer at eg får nøyaktig avmerking på kartet kvar bildet er teke. Sjølv om eg i liten grad publiserer desse bilda pga kvaliteten, kan dei vere greie å ha for arkivet sin del. Sjekk bla. frå Moldura til høgre her i går.


Ingen kommentarer: