tirsdag 8. november 2011

Parfaitement

... eg hadde visst fransk på skulen ein gong i tida...:-)

Florø og øyane frå Moldura i kveld. Toreheia t.h.


 Holmedal og Straumsnes

Som måneskinnstur kunne det nesten ikkje blitt flottare på Moldura enn i kveld. Då måtte det i tilfelle vore gnistrande snøforhold og fullmåne. Ja, det var faktisk bra sikt på toppen sjølv utan lykt. Her bada ein stor måne landskapet i reinaste sølv. Kjempeutsikt i alle himmelretningar og bygdelag. Tindrande klårt. 

No var eg ikkje like heldig med bilda eg tok. Det visste eg vel på førehand. For med lukketid på eit minutt skal det ikkje rare vindpustet til før bildet er øydelagt. Spesielt når du har kameraet ståande på ein stein. Vel, vel eit par av bilda vart no bra og spesielle då...:-)

Så mykje å seie om turen elles er det vel ikkje. Den gjekk heilt etter oppskrifta mi for mørkevandringa framover. Herlig...!

Tek med eit bilde frå Stongfjorden òg. Det er teke då eg kom heim frå arbeid.

3 kommentarer:

Hannesol sa...

Det var da flotte bilder Gustav! Ser jo tilogmed stjernene :)

AG sa...

Flott

Unknown sa...

Takk for ros Hanne og Arild. Kjekt for meg det....;-)