onsdag 12. oktober 2011

Nydeleg på Ytrevågefjellet


På dette bilder ser vi fremst f.v. Indrevågefjellet, Middagsnipa, Kvamsnipa og bak f.v. m.a. Blegja, Synste Stauren, Storehesten, Eitrenipa, Nordre og Søndre Kringla, Markahengernipa, Fossedalshengenipa, Nordre og Søndre Portafjellet og Blåfjellet t.h.
I`ve been there...;-)

Fantastisk fint på Ytrevågefjellet i ettermiddag

Eg var ein nydeleg hausttrimtur opp igjen på Ytrevågefjellet etter arbeid i dag. Eg hadde kleda med meg i bilen så eg slapp heimom først.

No på kveldstid, om eg skal kalle 17-tida det, er sola vekke på austsida av stigninga opp.. Men dessto kjekkare er det å få den igjen oppe på sjølve toppen. Den badar landskapen i gullskirmande fargar frå der vest i havet. Nokre småtjern i knall blått.

Stilt og fint i vèret. Fjella i aust kneisa i låg sol, med sjølve Blegja i snø.  Florø, Svanøy og Førdefjorden i oktobersol og litt dis. Ein drøss med forskjellig trast virra rundt oppe i lyngen og eineren på jakt etter eit siste måltid før trekket sørover. Eit par sidensvansar fann seg også nokre rognebær litt lenger nede. Eit par ryper skratta i kveldssola. Fantastisk fint. Så diamentralt forskjellig frå dei andre turane i det siste.

Etter å ha fått med meg dette skuet, sprang eg ned igjen i skuggelandet til bilen og til middagen... Den smakte...:-)

Ingen kommentarer: