torsdag 8. september 2011

3 mil asfalt

Nedre Fossedal frå Heileberget 28/8. 
ELRAKI til høgre.

Då er eg ferdig med tredje joggeturen denne veka. 3 mil i boks. Oppoverbakke òg. Ganske høgfrekvent. Har i grunn passa bra med denne asfaltslitinga no når vèret til dei grader har vore elendig. 

Eg måtte fline godt med meg sjølv på veg ned igjen frå demma i stad, då eg iført berre shorts og ein lett fleece, fekk på meg den regnbyga. Det ausa ned. Men eg var så god og sveitt frå før at det berre var herlig med ei kald avriving. Folk, i eit par bilar som fòr forbi, lo visst òg...;-) 

Eg har bomma litt på talet turar på fjelltrimmen i år. Kunne godt ha auka på nokre fjell. Men det vart som det vart. Seinsommaren har no vore begredeleg vèrmessig òg. Det greie med jogginga er at eg får betre tid til andre ting utanom trimmen og fjellivet. Så fruen i huset vart sikkert nøgd med at eg fekk vaska alle golva etter at eg kom igjen i kveld....:-)

Men snart blir det andre bollar. Har ettersupplert med nytt utstyr til vinteren som gamasjar, hanskar og hovudlykt i tillegg til ny jakke og bukse tidlegare i sommar. Alt av beste kvalitet. Så darkness here I come... Me myself I....:-)


Ingen kommentarer: