fredag 5. august 2011

Sommarregn på naken hud












Heileberget i går.
Regnbyga kjem opp frå sør og eg er naken...:-)

På slutten av fjelltrimsesongane då eg har hatt god tida, har eg med ujamne mellomrom lete vore å skrive meg i boka på enkelte fjelltrimpostar. Turar eg heller ikkje har blogga og lagt ut bilder av. For moro skuld har eg då teke bilde av siste sida av boka, for å sjå om nokon nye har skrive seg inn med dato før eg var der, neste gong eg kom opp. Namn som ikkje stod der sist...! Dette har ført til morosame studiar.... Litt paranoia må ein unne seg i kvardagen..:-) Men kanskje er det like greitt at enkelte ting får ligge i ro på harddisken...:-)) 

Eg var inn igjen på Heileberget og Fløyen frå Rivedal igjen i går kveld (forøvrig ein tur eg skreiv meg inn...:-)) Det var varmt. Nesten syden temperatur. Eg kvapp nesten av varmen då eg gjekk ut av bilen i Rivedal.  (Du veit desse nymotens klimaanlegget lurer ein litt...) 25 grader viste målaren i bilen då eg sette han frå meg på parkeringsplassen ved kraftverket. Kun iført shorts og sko la eg avgarde opp kraftvegen. Den vanlege ruta.

Sveitten sila allereie då eg gjekk over elva. Huttetu - dette kom til å bli varmt! Men allereie kvarteret seinare, oppe på Hundeheia, forsvann sola. Ein mørkeblå himmel dukka opp i søraust. Regnbygene sveipa over fjella i sør ved Lihesten og lenger aust i Guddalsfjella. Jaha, det var berre å bu seg på bløyte. Ikkje det at det ville gjere meg noko, men det var fotoapparatet då.....

Himmelens sluser opna seg rett før Driveknolten. Eg kom meg i le av ein stein og putta fotoapparatet inn under den. Akkurat her inne er det ikkje ein einaste hammer eller steinutsprang som ein kan kome seg skikkeleg inn under. Så eg måtte berre ta i mot det som kom. Eg vart søkkvåt. Men heldigvis var temperaturen av det milde slaget.

No stod ikkje verste byga på så lenge, kvarteret kanskje, og sidan eg var gjennomsveitt frå før, heldt kroppsvarmen ganske bra. Eg gjekk likevel godt på over Driveknolten og vidare innover for å få sveitten på gong igjen....:-) Litt forsiktig måtte eg rett nok vere sidan lendet og steinane no var søkkvåte.
Eg nådde greitt inn på toppen. Då var det allereie begynt å lysne igjen i søraust. Godt det ikkje ville sile ned heile tida. Det var nesten to timar ut igjen òg... Eg knipsa eit par bilder. Skreiv meg inn i boka og la i veg vestover igjen.

Mellom Driveknolten og Høgknolten var det det allereie begynt å bli litt skymt i 20-tida. Det merkast godt om kveldane no at det snart er eit par månader sidan solsnu. Himmelen i vest opna seg opp igjen etter byga, og det vart eit flott skue rundt Atløynipa, Dokka og Moldura.













Fint i vest i går kveld

Eg godsnakka litt med sauene som var spreidd over området mellom Driveknolten og Høgknolten. Nokre gjekk òg på Hundeheia, men eg såg ingen innover mot Fløyen. Deretter bar det ned til bilen. Klokka var nesten 20.30 då eg nådde ned på parkeringsplassen igjen.

Flott tur. Litt sommarregn på bar hud er ein stimuli. Det er nesten som ein lever litt ekstra slike stunder....

Ingen kommentarer: