onsdag 31. august 2011

Nydeleg på Blegja



Frå Blegja i kveld

Eg var opp igjen på Blegja etter arbeid i dag òg. Ingen hadde vore der sidan eg var der forrige tirsdag. Tydeleg at ferien er slutt for folk, og skulane har begynt igjen.  Stilt og fint, og så varmt som ein kan vente det siste dagen i august. Eg gjekk faktisk opp i berre tightsen og bar overkropp. 

Ovanfor hytta, på veg ned igjen, traff eg ein hyggeleg kvamsing, Otto Å. Hadde ikkje helst på karen før. Så vi slo av en liten prat.. Tydeleg at han likte å komme seg ut han òg denne flotte kvelden.

Elles er det vel ikkje så mykje å seie. Det gjekk radig opp, men ned att passa eg meg vel for steinen i urane. Lett å få seg ein her. Spesielt i joggesko. Nokre bilder vart det i dag òg. Fantastisk flott tur!

Fra Blegja 310811


Ingen kommentarer: