søndag 28. august 2011

Exit Heileberget


Foto frå Heileberget i dag.

Sjarmøretappen: Eg gjekk siste turen på Heileberget i dag. I denne omgang. Og det passa seg slik at mor mi hadde gebursdagsfeiring i Dale, så då tok eg vegen ned på framsida, etter å ha gått inn frå Rivedal. Elles greitt å få sett korleis dalingane har merka her. Eg begynte å nynne på "Blind man blues" då eg starta å gå ned igjen. Av ukjent grunn. Seinare gjekk det opp for meg at "Even a blind man can tell" kvar ruta går:-) Broderen henta meg sporty i Fossevikja.

Olaug og Peter tok ferja inn så då fekk eg henta bilen i Rivedal på veg ut igjen. Supert. 

Med ein god dusj i Dale, og byteklede i sekken, var det berre å ta for seg av alle dei velsmakande kakene frå eit bugnande bord. I tillegg til saltmat frå koldtbord. Ein perfekt søndag!

Broderen henta meg i Fossevikja i dag

Ingen kommentarer: