søndag 17. juli 2011

Vindtørka sveitte













Utsikt til Dalsfjorden, Elde, Håheia, Tyssedalsvatnet, Drivarfjellet og Lihesten. Stølsheimen lengst vekke mot venstre. Foto frå Heileberget lørdag.

Det småregna aldri så lite då eg gjekk på Jamneheiane i stad. Temperaturen derimot var det ingen ting å seie på. Det var nesten fønvind frå søraust å rekne. 

Eg såg det stod ein bil der eg brukar å parkere, men drog ikkje kjensel på den der og då. Men i bakkane ovanfor Fisma tok eg igjen Ingvar S. og Sigrid. Så vi hadde oss ein hyggeleg prat der oppe. Eg fekk vel endeleg stadfesta at geitaròsa mi var tyngre å gå enn hin vegen. Men det var som ein orienteringsløpar sa til meg ein gong då han ramla nedover på resultatlista i eit løp - han hadde trena for lite i å springe i myr i det siste...! Myr, spesielt oppover, er iallefall god trening...

Eg sprang ned igjen same vegen. Noko sleipt var det begynt å bli. Stavane er gode å ha då. Men eg stansa på litt ved dei gode blåbærtuene lenger nede i lia. Ein neve blåbær no og då er reine vitamininnsprøytinga.

Ingen kommentarer: