lørdag 16. juli 2011

Herlig lørdagsmorgon på Heileberget












Titt titt - nydeleg morgon på toppen av skaret ved Høgknolten

Nok ein flott tur på Heileberget og Fløyen i dag frå Rivedal og ut igjen. Litt anna tur dette enn å gå opp frå Fossevikja, der dalingane no har merka stien...! Eg har forøvrig ikkje prøvd denne endå. Er i grunn heller ikkje innstilt på nokon "short-cut"...

Det var ein aldeles herlig temperatur i dag tidleg, og ingen vind. 12 grader var akkurat passe til å halde god fart innover i berre shortsen. Sola stakk òg fram då eg kom meg opp på Hundeheia. Praktfull utsikt til den blå fjorden, havet og grøne bygder. Bulandet låg bada i sol der ute. 

Eg vart veldig glad då eg kom inn til heiloen sitt rike og konstaterte 4 flygeferdige ungar. Dei følgde meg innover med ei voldsom pistring og flaksing. Dei var klart mindre skjære enn foreldra. Det ligg eit par bilder av dei på linken nedunder. 

Sauene til Asbjørn og Sonja kom meg som vanleg i møte. Desse er tillitsfulle og vane med folk. Men det gjekk faktisk 4 sauer heilt inne på toppen av Fløyen òg. Dei bar raude merker. Eg såg forøvrig perlene etter dei heile vegen frå Driveknolten.

Eg tok nokre bilder og litt drikke, og fòr i bra fart ut igjen same vegen. Lange strekka. Kupert fjell. Og opp igjen på Driveknolten. Og så heile partiet ut igjen til Høgknolten. Nede i botnen av skaret traff eg fruen, Anne og Kristin Y. Eg visste dei kom. Vi slo sjølvsagt av ein prat. Heilt nede igjen ved grindane traff eg eit følgje med kollega Jan J i spissen. Dei skulle på fisketur til Langevatnet/Nipevatnet. Og som om ikkje det var nok, kom Nina, Janne og Tore då eg nesten var nede igjen. Folksamt i fjellet i dag denne flotte lørdagen.

Fra Heileberget 160711
Sauer på toppen av Fløyen i dag

Ingen kommentarer: