lørdag 30. juli 2011

Fin sommardag



Morgonskodde over Dalsfjorden og bygdene ikring. Alltid like kjekt å kome seg opp over skoddelòket...

Etter skoddeturen tidlegare i veka der vardane var gode å ha, var det i dag forløysande å vandre innover Heileberget i fantastisk morgonlys. Rett nok låg skodda som eit lòk over Dalsfjorden og Rivedal då eg kom der i 7.30 tida. Men allereie rett etter at eg kryssa elva under demma, gjekk eg gjennom skoddelaget til nydeleg sol og stille. Det klåre nordavèret, forsterka av sola, gjorde landskapet sylskarpt. 

Elles har eg vel forklart denne ruta meir enn ein gong. Den er seig og tidkrevjande, og krev i grunn litt psyke. Ein kjem på ein måte ganske fort opp på "rette" høgda, men vandringa innover, for ikkje å seie ut igjen til Rivedal, krev å halde oppe den positive tonen med seg sjølv. For turen er i grunn meir psykisk enn fysisk. Slik sett har dei det greiare dei som tek båten frå Askvoll til Fossevikja og går opp her i frå. Under halve turen.... Eg vil likevel halde på opplegget mitt. Det veit eg gir ein ekstra tilfredsstillelse til slutt... 

Smått om senn minkar det på turane mine inn hit òg, for å nå den målsettinga eg har sett meg. Det kan vere greitt. For no har eg lyst å satse på nokre turar på Blegja etter kvart. Dei mange turane i fjor har blitt til null førebels i år... Toppane på trimmen var seige i år... 

Fra Heileberget 300711

I dag gjekk det an å sjå noko igjen på Fløyen...

Ingen kommentarer: