fredag 8. juli 2011

Fin fredag

Foto ved Høgknolten i Rivedal i dag
(ei utsikt eg likar godt....)

Dei par, tre siste dagane har vi nytta det fine vèret til å male huset med 2 strøk maling som skal tåle sola. Meste arbeidet er sjølvsagt vindauga. Mykje beskjæringsarbeid og putl. Godt kva som er gjort til hausten og vinteren. Så kan eg gå på fjellet med godt samvit. 


 Huset skin i raudt og svart...
P.S. No er rekkverket teke òg...

Heldigvis vart det bra vèr igjen i dag òg, så eg fekk meg ein fredagstur på Heileberget og Fløyen frå Rivedal. Som vanleg. Så bra var det at eg brukte kun kortebukse både inn og ut. Egentleg akkurat passe varmt, med ein liten søraust trekk som svala den sveitte kroppen. Så herlig å springe nesten naken på Heileberget. Det gir ei slags ekstra fridomskjensle å springe her med Dalsfjorden på eine sida og Nipebutraktene på den andre. Høgt over..... Berga innover frå Driveknolten er som å gå på Karl Johan, sa Gunnar S. ein dag eg snakka med han i Rivedal...












Berga innover Heileberget frå Driveknolten mot Nonsholten

Sidan var det heim igjen å lage middag til "gjengen". Ferie er jo å gjere noko anna enn vanleg...:-) 

Etterpå vart det båttur med Peter, så han fekk prøve seg litt med styring og motor. Nokre digre makrellar vart det òg. Eg sa stopp då det nærma seg tosiffra. Å fylle frysaren med slikt er berre tull....!

Innhaldsrik dag får eg seie...
 

Fra Heileberget 080711

Forkastningane i fjellet ved Krokavatnet og Eitrenipa.

Ingen kommentarer: