tirsdag 12. juli 2011

Alltid ein vår


























Ved Fismavatnet og Jamneheiane i kveld

Eg tok ein trimtur opp igjen på Jamneheiane igjen i kveld. I kald nordakuling og klår luft gjekk det lett og greitt. Dette var faktisk første turen utan støttebandasje på omlag ein månad. Det kraftige overtrakket på høgrefoten har jammen vore hove og vondt lenge. Trur neppe eg har hatt dette så ille tidlegare. 

Egentleg har eg allereie fått eit snev av haustmodus. Dette høyrest sikkert rart ut for dei som ikkje er begynt på ferien endå, men likevel. Ferien min er over. Det mørknar om kveldane. Eg har allereie ete mine første gyldne molter. Og blåbæra står modne høgt til fjells. Som om ikkje det var nok, sjekkar eg ut ny hovudlykt om dagen.... 

Årstidene skiftar visst fortare og fortare for kvart år. Slik blir det vel når ein dreg på åra sjølv. I ungdommens vår var det alltid vår - og fint vèr...

Ingen kommentarer: