mandag 27. juni 2011

Å Vestland, Vestland


































Jamneheiane i stad

Så var det tilbake til normaltilstandar med regn og skodde. Eg stakk likevel oppom Jamneheiane for å komme meg ut litt. Mosjon hjelper mot det meste. Kanskje treng ein akkurat det aller mest når vèret er dårleg. For eg må seie at eg har teke meg i å lengte tilbake til Tyrkia ei veke til no i ferien. Utsiktene til fint ferievèr her heime ser iallefall ikkje lovande ut. 

Eg brukar ikkje å vere spesielt pessimistisk av meg, men no er eg faktisk begynt å misse litt trua på sommaren i år. I fiske-terminologien har ein eit uttrykk som heiter "nasefiske" - det er når ein får fin fisk på første kastet og så er det heilt dødt etterpå. Den fine veka vi hadde i slutten av mai minner meg om nasefiske...! Vel, vel det er håp i hangande snøre heiter det visst òg... Svartmåling hjelper iallefall ikkje på vèret, eller andre ting for den del....

Ingen kommentarer: